1384165_572510269495260_920108713_n

最近正在等待的事情就是領取熱騰騰的專輯,好想趕快拿到含有台灣歌迷的專輯內頁(我非常後悔當時沒辦法一同參與)
而最新一首單曲就是"story of my life ",其實認真看過一遍這首歌的歌詞,發現到這首歌在談論男女之情(有誤可指正)
不過拍攝音樂錄影帶是用親情做為主軸,,看完這首MV感觸真的很大,人不斷成長茁壯,身邊的親人也漸漸老去
很多時後因為忙碌而遺失了與家人的相處時間,等到當自己忙碌完再回首,才發現與親人之間的時光多麼重要
(阿單目前就很忙,忙到已經推拖了一兩個家庭相處日,真難過)

但看見男孩們一次次的進步與成長,還真的很開心。
老話一句,如果可以就來台灣看看歌迷吧!歌迷都很支持你們(:

Written in these walls are the stories that I can’t explain
一筆一劃記錄在牆上的是那些我無從開口的故事

I leave my heart open but it stays right here empty for days
我將心門敞開 但它卻再也沒有填滿的一天

She told me in the morning she don’t feel the same about us in her bones
今早她開口提起 說深深的對我們之間 感受不再像以前一樣

It seems to me that when I die these words will be written on my stone
可對我來說 有天我隨時間消逝 這些字只會硬生的刻劃在我心頭裡

And I’ll be gone gone tonight
我想今晚的我只會隨風消逝

The ground beneath my feet is open wide我
腳下的世界這麼虛無

The way that I been holdin’ on too tight
我手裡抓得太緊的

With nothing in between
其實什麼都沒有

The story of my life I take her home
這就是我的故事 如果那天我帶她回家

I drive all night to keep her warm and timeIs frozen (the story of, the story of)
我會開整晚的車 試著讓她感受溫暖,然後時間就會凍結在這一秒

The story of my life I give her hope
這就是我的故事 我給了她薄弱的希望

I spend her love until she’s broke inside
我虛耗了她我的愛 直到她早已無法承受

The story of my life (the story of, the story of)
這就是我的故事

Written on these walls are the colors that I can’t change
木已成舟 牆上的顏色 我無法選擇

Leave my heart open but it stays right here in its cage
我的心開敞著 它卻像是鎖在牢籠裡無法移動

I know that in the morning
清晨 我得知一切

I’ll see us in the light upon your ear
我從你身旁的那盞燈看見我們的身影

Although I am broken, my heart is untamed still
即使我早已破碎 我的心還是向著妳

And I’ll be gone gone tonight
今晚的我將會隨風搖擺

The fire beneath my feet is burning bright
我腳下的烈焰 燒得比陽光還要火熱

The way that I been holdin’ on so tight
我手裡抓得太緊的

With nothing in between
其實什麼都沒有

The story of my life I take her home
這就是我的故事 如果那天我帶她回家

I drive all night to keep her warm and timeIs frozen(the story of, the story of)
我會開整晚的車 試著給她溫暖,然後時間就會凍結在這一秒

The story of my life I give her hope
這就是我的故事 我給了她薄弱的希望

I spend her love until she’s broke inside
我虛耗了她我的愛 直到她已經無法承受

The story of my life (the story of, the story of)
這就是我的故事

And I been waiting for this time to come around
我不斷的等待 只為了這一刻

But baby running after you is like chasing the clouds
但親愛的 在你身後追你就好像追著雲朵 一樣遙不可及

The story of my life I take her home
這就是我的故事 如果那天我有帶她走
I drive all night to keep her warm and timeIs frozen
我會開著整夜的車 只為了讓她好過一點,然後時間就會凍結

The story of my life I give her hope (give her hope)
這就是我這樣的故事 我曾給了她希望

I spend her love until she’s broke inside (until she’s broke inside)
我花光了她給我的愛 直到她不堪負荷

The story of my life (the story of, the story of)
這就是我的故事

The story of my life
這就是我的故事

The story of my life (the story of, the story of)
這就是我的故事

The story of my life
這就是我的故事
arrow
arrow
    全站熱搜

    Sylvia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()